Munka, magánélet, miegymás...

Munka, magánélet, miegymás...

Munka: Fizetni büdös...

2021. július 27. - BűvösHármas

Komolyan mondom nem értem az embereket. Biztos engem rontottak el annak idején a "csavargyárban", de ha nekem valaki megcsinál egy munkát, igyekszem azonnal kifizetni azt. Allergiás vagyok a "másiknak tartozom pénzzel" dologra.

Annak idején, sok évvel ezelőtt olyan anyagi helyzetben voltunk, voltam, hogy bizony kölcsön kellett kérni a hónap végére. Nem vagyok rá büszke, de megadtam azt, amivel tartoztam.
Erre volt pár melóm. Ismerős és a házvásárlás, ismerős és a vendégház. Hol közvetítettem, hol fotóztam, de mindennel meglettem.
Mindent megbeszéltünk, minden rendben, mégis a pénz sehol. Nem vagyok türelmes, és nem is leszek olyan emberekkel szemben, akik fényévekkel vannak előttem egzisztenciálisan. Lehet csak pár nap, 1-2 hét, de mire várunk? Nekik nem fontos. Megcsináltam a munkát, ami nekik fontos volt, innentől le vagyok szarva.
A főbérlőm egy kőgazdag vállalkozó. Neki a nyaralás/telelés egy hónap Malajzia. A lakásban a gázkazán megadta magát, így másfél hétig ment a lavórban fürdés a gázról melegített vízben. /Nem estem hanyatt tőle, volt már osztályrészem rosszabb dologban is./ Egy szónak is száz a vége, kijött a szakszervíz, és potom 68 ezresért javítottak egy szelepet. Persze én fizettem ki "kp" a dolgot, és mondtam a háziúrnak, hogy ennyit jó lenne, ha nem nélkülöznék. Ő persze, ezt megértette, és mondta, hogy felugrik a pénzzel. Egy hete hozza...

Évek óta ismerem ezeket az embereket, és gond nélkül megcsinálják ezt velem. Azzal az emberrel, aki mindig korrekt volt velük, és akinek lazán kivan a segge a gatyából anyagilag. Persze 100-150 ezer forint nem nagy összeg, csak akkor, ha az a Te zsebedből hiányzik. Tuti én csinálok rosszul valamit. Túl engedékeny vagyok, vagy csak a magyar ember lett ekkora szar idő közben? Esetleg ezek kombinációja? Mit kéne tennem? Odabaszni az asztalra, hogy: - Kell a pénzem ember! Fizesd ki, ha megígérted...

Még egyel több érv, amellett, hogy nem csak a város, de az országot is elhagyjam...

Ugye azt is mondják, hogy nem változtatsz addig, amíg nem fáj eléggé. Jelentem, nekem már kezd nagyon fájni!

A bejegyzés trackback címe:

https://buvosharmas.blog.hu/api/trackback/id/tr2916640148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása