Munka, magánélet, miegymás...

Munka, magánélet, miegymás...

Munka: A minimálbér utolér.

2017. február 25. - BűvösHármas

Vártam a januárt. Vártam mert tudtam, hogy a főnöknek színt kell vallania, és a kötelező bérminimum összegét felemelte a kormány 161.000 Ft bruttó összegre.
Január 28-án már rá kellett kérdezni, mennyi az annyi, mivel itt a hónap vége, és még mindig nem tudom bazzeg, hogy mennyi pénzt keresek.
Csak, hogy magamat ismételjem, közöltem, hogy a fizetésem innentől kezdve kettessel kezdődjön, a többit rájuk bízom. Azt az ígéretet kaptam, hogy a minimál meglesz, meg rá is dob egy kicsit.
Ezzel szemben február elején szerződés módosítást dobtak elém, amiben kereken a 161 bruttó díszelgett, se több se kevesebb.
Azt mondta, hogy megbeszélte az öccsével, /aki egy lusta, és haszontalan faszakalap/ és arra a döntésre jutottak, hogy még a másik bolt átszervezése nem zajlik le, addig nincs bérfejlesztés, pont. Itt a történet vége. Mondjuk azt nem értettem, hogy mi köze a testvérének az egészhez, akinek halvány lila gőze sincs arról, hogy én milyen munkát végzek a trafikban, de hát itthon ne keressünk logikát a KKV szektor vezetői szintjein.
A képmutatás sokkal jobban zavar. Ilyen gyáva seggfejet még életemben nem pipáltam. Rákente a saját rokonára az egészet!
Három éve dolgozom ott, és ennyi idő alatt bruttó 11 ezer forint emelésre futotta a "nagypályás" spílernek.
Aki menni akar, arra rá kell adni a kabátot - tartja a mondás. Úgy fest a dolog, csak a kabát maradt.

A bejegyzés trackback címe:

https://buvosharmas.blog.hu/api/trackback/id/tr1412292211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása