Munka, magánélet, miegymás...

Munka, magánélet, miegymás...

Magánélet: Covid para.

2021. március 07. - BűvösHármas

Két héttel ezelőtt kezdődött a dolog. Vasárnap délután már éreztem, hogy a gyomrom nem igazán funkcionál megfelelően. Kellemetlen teltségérzet telepedett rám, amit egy kora esti vacsorával még meg is fejeltem.
Másnap reggel korai kelés, irány a munkahely. Reggel 7 óra körül éreztem, hogy valami nem frankó. A teltségérzet rosszabbodott, amelyet émelygés és gyomorfájás is tetézett.
Kihúztam a napom, és fél kettő körül irány volt haza. Ekkor már le voltam törve, mint a bili füle, és hangulatom a nullát verdeste.
Kirázott a hideg, amikor hazaértem, és vadul kalapált a szívem. A vérnyomásom is felszökött, és laza 110-es volt a pulzusom nyugalmi állapotban. Erre aludni kell.
Két óra forgolódást követően délután 4 körül felkeltem. Forró volt az egész testem. Újabb vérnyomás mérés, immáron 120-130 közötti pulzusszám. Mondhatni kitört rajtam a para. Lázmérés, 38,3.
Telefon a körzeti orvosnak, mi legyen? Nem veszi fel. Telefon ügyeletnek, fél 5 körül sikerül egy orvossal beszélni, aki közli, hogy a láz miatt van ilyen pulzusom, és mivel egyéb tünet nincs, 4x1 Algopyrin, visszhall.
Áldottam az eszem, hogy amikor újra vény nélkül lehetett megvásárolni, betáraztam belőle egy dobozzal.
Egy szem bevesz. Akkora, mint egy kisebb malomkő. Nem egyszerű lenyelni. Eltelik pár óra, izzadok, mint a kömlei halott, 37,6. Este 7 körül már 36,3. A pulzusom is visszaugrik 80-90 köré. Izületi és izomfájdalom van.
Telefon főnökség, holnap nem megyek. Este még egy lázcsillapító, és 10 körül alvás.
Reggel kelés, kótyagos fej, mintha átmulatott éjszakából riadtam volna 7 óra után. Étvágyam kedd reggel zéró, akárcsak előző nap. Láz nincs. Izmok fájnak.
Folyamatos kontakt a főnökkel. Kedd pihenés, szerdán bemegyek dolgozni. Fura benn lenni, sok kedvem, és erőm sincs a munkához.
Az a döntés születik, hogy maradjak otthon, mert ha beteg vagyok, akkor a komplett depót lefertőzöm, és akkor roló le.
Aznap este, két nap csúszással ugyan, de visszahív a körzeti orvos. Elmondom mi a helyzet, ír fel D vitamint és antibiotikumot, hogyha visszajön a láz vagy más tünet, akkor essek neki annak is. A láz nem jön szerencsére.
A mintavétel mellett voksolunk, mindenki szeretné, én is. Egy telefon és másfél óra múlva van időpont szombatra, gyorsteszt, PCR.
A gyógyszertárban is vehetsz magadnak antigénes tesztet potom 6-7 ezres környékén, ami vagy működik vagy nem.
Órási károkat okoz ez a vírus, és hatalmas bevételt generál a gyógyszeriparnak.
Szombat gyorsteszt és PCR. Egy 20 centis műanyag mintavételi pálcát dugnak be az agyadig, ráadásul 2x.
Nem fog a legkellemesebb emlékeim közé tartozni az fix.
A helyszíni gyorsteszt negatív. A PCR eredményt vasárnap már látni fogom az ügyfélkapun.
Lószart. Hétfőn délután kezdik vizsgálni a mintát, és este 10 körül van eredmény. Negatív. Megmenekültem.
A mintavételi ponton a csajszi legalább csinos volt.

Sikerült 3 nap szabit elcsesznem erre. Közben kiderül, hogy a szomszédasszony szintén gyomorpanaszos, és 3 napot végighány, mint a lagzis kutya.
Lassan összerakom a képet magamban. Hoztam tőle valami kaját még szombaton. Vasárnap kezdődött az egész. Tuti tőlük nyeltem be valamit.
Azóta ő is felépült. Pár nap nemevés 3 kiló mínusz. Sőt azóta megint kínált valami levessel. Hogyan mondjam el neki, hogy többet nem eszem az ő főztjéből? :/ Fogós kérdés.

A bejegyzés trackback címe:

https://buvosharmas.blog.hu/api/trackback/id/tr3816452838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása