Munka, magánélet, miegymás...

Munka, magánélet, miegymás...

Munka: Dupla nulla és a reál.

2016. december 22. - BűvösHármas

Gondoltam, hogy egy gyors helyzetjelentés formájában megemlékezem az aktuális helyzetről.

A dolgok állása dupla nulla. A társulattól jött egy levél, hogy nem engem választottak, nincs pénz a videós emberre. A kultúra dotálása kis hazánkban már nem menő cselekedet. Szóval ez sem. De akkor kérdem én, mi???

update: A főnököm a boltban közölte, hogy januártól bérfejlesztést eszközöl nálam, mivel a kötelező bérminimum összege már át fogja lőni azt a határt, amit én keresek bruttóban. /152 ezer forint/ Ezzel mindketten tisztában voltunk, vagyunk. Senkit sem ejtettek a fejére. Persze ő gavallér módon megtoldja majd egy tál lencsére valóval. Kíváncsi vagyok mivel rukkol elő.

Ha már reálozunk, akkor az biztos, hogy a főbérlőm rádobott a lakásra, ahol lakom plusz egy ötöst januártól. Ez már tény.

A bejegyzés trackback címe:

https://buvosharmas.blog.hu/api/trackback/id/tr3212068751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása