Munka, magánélet, miegymás...

Munka, magánélet, miegymás...

Miegymás: Eladás.

2016. május 21. - BűvösHármas

A tavaly novemberben vásárolt fényképezőgépemen sikeresen túl adtam pár napja. Fotózásra tökéletes volt, de a videó elég rossz zajt produkált. Sikeresen befürödtem vele, mivel az eladó kicsit átvert mikor fél évvel ezelőtt megvettem tőle. Persze végig adta a hülyét, hogy ő bizony ártatlan a dologban, és nem tud semmit a deformált alkatrészről, de nem tudtam vele zöld ágra vergődni. Nem volt mit tennem, eladtam, és buktam rajta. Ilyen az élet. Vennem kell egy másik masinát, amivel érdemben is tudok dolgozni. Egy dolog biztos, drága lesz, de új lesz szakboltból. Többet én nem szarakodok mások használt vackaival, főleg nem ha fényképezőgép vázról van szó. Megfizettem a tanulópénzt, többet nem akarom.

A bejegyzés trackback címe:

https://buvosharmas.blog.hu/api/trackback/id/tr658589876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása