Munka, magánélet, miegymás...

Munka, magánélet, miegymás...

Munka: De szépen mondta!

2016. október 09. - BűvösHármas

Régen írtam a munkaerő piaci helyzetem aktuális stagnálásáról, így adósságomat most lerovom.

Az utóbbi hetekben két helyről is visszajelzést kaptam munka fronton. Az egyik egy adáslebonyolító technikusi állással volt kapcsolatos.
Nem tudom, hogy az Olim Centrál Zrt. neve kinek mit jelent, nekem semmit. Próbáltam utánuk nézni az internet nagy országában, de semmit nem tudtam kideríteni róluk. Egyetlen weboldal, nulla információ, ennyi a mérlegük. A levelezés, és a telefonbeszélgetés során kaptam egy interjú időpontot amit módosítottam, majd sikeresen lemondtam. Hogy miért?
A telefonban nem tudtam semmilyen információt kiszedni az illetékes kollégából, és úgy éreztem, hogy nincs szükségem egy újabb reménytelen vállalkozásba pénzt és időt áldozni. Valószínűleg sosem fogom megtudni miről lett volna szó pontosan, még az is elképzelhető, hogy egész jól alakultak volna a dolgok, és egy főnyeremény állásról mondtam le némi mérlegelés után. Ettől függetlenül a neve nincs, története nincs, majd személyesen elmondjuk szókapcsolatok igencsak rosszul csengenek mostanság a fülemben, így hagytam az egészet a fenébe.
A másik lehetőség egy jóval ismerősebben csengő név tulajdonosától érkezett, a Manna szappanok gyártójától.
Ők kreatív szövegírót kerestek.
A cég valahol Pest megye alatt és az Isten háta mögött található, mondanom sem kell, hogy a munkavégzés helyét is itt határozták meg a telefonbeszélgetés során. Kedves női hanggal csevegtem, aki tesztfeladatot, és személyes interjút ígért röpke másodpercek alatt, aztán eljutottunk a fekete levesig. Mennyi az annyi. Én kapásból rávágtam a standard árat, ami a nettó 200 volt. Erre közölte velem a hölgyemény, hogy akkor ő most nem hívna be személyes interjúra, de majd keresni fognak valamikor valamivel kapcsolatban, csak legyek türelemmel.
Teltek múltak a hetek, és jött egy remekül fogalmazott kis levél HR-es Hajnalka "tollából". Igazából csak egyetlen sort emelnék ki a levélből, ami egyszerűen zseniálisra sikeredett:

           "Önéletrajzát tanulmányozva   úgy gondoljuk, hogy profiljának és személyiségének egy másik pozíció illene jobban."

Egyszerűen le voltam nyűgözve. Ez a nő egy zseni, és még ők keresnek kreatív szövegírót?! Abszurdum. Nem is kellek én ide.
Ettől függetlenül ma vettem a fáradtságot, és visszaírtam nekik, hogy köszönöm a levelet, ilyen szépen még sosem küldtek el a halál repedt faszára. Ott a szövegíró ne keressék tovább. Ám ha alkalomadtán mégis segítségre van szükségük, akkor diszkont áron állok a rendelkezésükre. Manapság sosem lehet tudni, ugyebár.

u.i: Biztos szegények mint a templom egerei, csak 1500 forint náluk egy szappan...

A bejegyzés trackback címe:

https://buvosharmas.blog.hu/api/trackback/id/tr7711782777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása