Munka, magánélet, miegymás...

Munka, magánélet, miegymás...

Munka: Na vajon Budapest?!

2016. június 20. - BűvösHármas

Pontosan egy héttel ezelőtt voltam fenn az ominózus állásinterjún a tv2-nél. Először begyalogoltam a Mafilmhez, majd közölték, hogy a következő recepció az, szóval gyalogoljak tovább. Szerencse, hogy ezt a 10 órási időpont előtt 10 perccel követtem el, mivel ha késik az ember, akkor nagy valószínűséggel komoly handicappal néz farkasszemet mielőtt leül az interjúztatóval.
Én ott voltam 5-6 perccel korábban. Szóltak is a recepción a HR-es hölgynek, mondta oké, érkezik. A recepción már a két recepciós hölgy is elég életunt fejjel ült, ami belőlem sem a hurrá optimizmus érzését szabadította fel. Sebaj. Volt ott két hetes, szereplésre váró kölyökgólya, ami elég aranyos volt ahhoz, hogy egy fél tucat ember ott nyüzsögjön körülötte. Láttam egy- két celebet is jönni menni, gondolom a reggeli műsor kapcsán, amit a Berki vezetett éppen. 10 óra múlt, az én HR-es emberem sehol. Csendes szemlélője próbáltam lenni az eseményeknek, és egy- két olcsóbb poénnal oldani a feszültséget magamban. Tetszett az a hétfő délelőtti nyüzsgő hangyaboly, ami az előtérben fogadott.
Álmélkodásomból a HR-es érkezése huppantott vissza a való világba. Az órára néztem, tíz múlt tíz perccel. A hölgy aranyos volt, huszonéves, mosolygós, mondhatni mézes- mázos, ami nem az esetem. A késése ellenben nem megengedhető abban az esetben, ha a felek azt szeretnék, hogy az első pillanattól komolyan vegyék a másikat. Mindegy, inkább ő késsen, mint én - gondoltam magamban.
Egy kisebb séta következett, épületből ki az udvarra, udvarról be egy másik épület tárgyalójába. Helyet foglaltunk, kaptam egy pohár vizet, és belekezdtünk a dologba. Vártam, hogy majd trükkös kérdésekkel fog faggatni a hölgy, de ez nem történt meg. Elég butácska és általános kérdések záporoztak, én pedig kicsit "túl toltam" a dolgot, utólagosan legalábbis ezt éreztem. Sok infó, sok beszéd, kevesebb is elég lett volna. Az elején több pozícióról is szó volt, később már csak a megtekintőről, mivel a médium több új csatornát is indít, és sok emberre van szükségük. A pénz szintén előkerült, mondtam költségek, és nettó 200, mint korábban. Kevesebb pénzért egyszerűen nem éri meg elvállalni a dolgot a pesti albérletárak mellett.
A kezdés? Hát kemény dió, egy hónap biztos, mivel a főnököm nem fog előbb a mostani helyemről elengedni az tuti.
Végeztünk is 10:40, jön az újabb delikvens, én távozom. Mindenképp választ ígér két héten belül ha jó ha nem a végső döntés. Egy hét már eltelt, szóval lassan érik az a bizonyos pesti telefonhívás, de azt még nem tudom, hogy ez jó vagy rossz e, hogy ennyi ideig hallgatnak.
Apropó. Lesz egy második kör a leendő csoportvezetővel, aki megnéz magának, gondolom mit tudok, és mit nem. Persze akkor, ha az első rostát sikeresen vettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://buvosharmas.blog.hu/api/trackback/id/tr418824412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása