Munka, magánélet, miegymás...

Munka, magánélet, miegymás...

Munka: Letisztult a kép 2.

2016. május 25. - BűvösHármas

Spontán kíváncsiságból megkérdeztem tegnap kolléganőmet a boltban, hogy neki mennyi a fizetése. Mondtam neki ha túl indiszkrét a kérdés, akkor ne válaszoljon. Azt tudtam, hogy neki valahol 15.000 forinttal lehet kevesebb az alapfizetése, mint az enyém. Nem adott konkrét választ, de azt elmondta, hogy idén januárban neki volt emelése az ügyvezető jóvoltából, szóval most már ugyanannyi az alapfizetése, mint az enyém, ha nem keres éppen többet. Nem sajnálom tőle, ő is dolgozik érte. Ami engem szíven ütött az konkrétan a januári emelés volt, amiből én érdekes módon kimaradtam...

A bejegyzés trackback címe:

https://buvosharmas.blog.hu/api/trackback/id/tr358745322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása