Munka, magánélet, miegymás...

Munka, magánélet, miegymás...

Munka: Casting NINE.

2016. július 16. - BűvösHármas

A tegnapi napon megint a fővárosba szabadultam, igaz most nem a tv2-es munka kapcsán, amiről azóta sem kaptam semmilyen visszajelzést, hanem a NINE ügynökség jóvoltából, akik a fotóim alapján alkalmasnak találtak a válogatásra egy hamarosan induló köztévés sorozat kapcsán.
Délután 13-17 óra között vártak, így nem kellett rohannom. Begyűjtöttem az ősöket és elindultunk Budapestre 11 óra körül.
Szerencsére szép volt az idő, és alkalmas a kirándulásra. A cég az Oktogonnál székel egy első emeleti bérlakásban.
Voltunk páran, de sorozat castingra csak egy fiatal, vörös hajú lány és jómagam érkeztünk délután két óra felé. A szokásos űrlapot a személyes paraméterekkel kitöltöttük, majd sorra kerültem én is. Két lány fogadott, pár fotót készítettek rólam, egy háttér előtt, majd közölték, hogy a rendező majd válogat a fotókból, és meglátják kire is lesz szükség. Nem volt több az egész 2 percnél. Kicsit csalódott voltam, mivel én már most több akcióra számítottam, de ilyen ez a filmes szakma. A csillogás és pénz mögött elég sok munkaóra áll. Nem lehet tudni, hogy az én torzonborz csupa haj, és most csupa szőr fizimiskám mennyire nyeri el a jövendőbeli alkotók tetszését, de valamiért jó volt az előérzetem az ügynökségtől való távozás után.
Nem lehet sokat tudni a sorozatról csak annyit, hogy köztévés, és 40-70 ezer között mozog a napi gázsi. Ennyi, és punktum.
Meglátjuk, hogy a tegnapi "beruházásom" termőre fordul e majd. Próbáltam biztosra menni, így hagytam egy névjegyet nekik, hogy ha szükségük lenne két segítő kézre, akkor tudják hol keresgéljenek. Nem mintha ez sokat jelentene, de legalább újabb szakmai kapcsolati tőkét építettem, és ez jó dolog.

A bejegyzés trackback címe:

https://buvosharmas.blog.hu/api/trackback/id/tr738894460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása