Munka, magánélet, miegymás...

Munka, magánélet, miegymás...

Munka: Hello Budapest?

2016. június 07. - BűvösHármas

Május 27-én pénteken pont a volt főiskolámban voltam egy vetítésen, amit a végzős hallgatók diplomamunkáiból válogattak össze. Persze mikor is csörög a telefon, ráadásul kétszer is, hát pont akkor, amikor a mi munkánk "gyümölcse" forog éppen a vásznon. A második szám ismeretlen volt, gondoltam kiszaladok a vetítésről és felveszem, vajon ki az és mit akar tőlem. /Manapság az ember csak a rosszra tud gondolni, ha idegen telefonszám keresi. Számlahátralék, valami baj van, valaki zaklatni akar, és társai.../
A telefonban bemutatkozott ugyan egy hölgy, de mivel nevekből gyenge vagyok, így szinte azonnal el is felejtettem, hogy kivel beszélek. Közölte, hogy a tv2-től telefonál, és a profession szakmai portálon akadt az önéletrajzomra. Lenne a számomra egy munkalehetőség, mint adás megtekintő, bármit is jelentsen a dolog. Mondtam, hogy a szakmában akarok dolgozni, így nekem ez egy jó lehetőség, persze, hogy pozitívan állok a dologhoz.
/Totális vicc az egészben az, hogy ide, és az rtl-hez is beadtam már fél tucatnyi pozícióra az önéletrajzom, de mindig süket fülekre, és vak szemekre akadtam, válasz sosem érkezett az elmúlt hónapokban. Erre valami fejvadász pont egy karrierportálon akad bele az én önéletrajzomba. Nevetnem kell milyen bolondos a sors kereke./
Kedvenc kérdésemet persze nem hagyta ki, mi a nettó bérigényem. Itt mindig elcsendesül kicsit az ember fia, mivel nem tudja mi a jó válasz a kérdésre.
/A pesti albérletárakról nem érdemes beszélni, mivel az egy szobás lakások is 80-100 ezer forint körül mennek, amerre a szem ellát./
Nem voltam rest, simán rávágtam a 180-200 ezer forintot. A nő megköszönte, és közölte, hogy továbbítja az önéletrajzomat a munkaügyi osztály felé, majd ők fognak keresni.
Igazából nem voltam vele tisztában, hogy ez most jót jelent e vagy semmi rosszat, mivel nem hökkent meg az általam elvárt számtól, de biztosra vettem, hogy nem fognak keresni többet. Erre láss csodát, tegnap a hr osztályról felhívott egy kimondhatatlan nevű hölgyike, és közölte, hogy vár állásinterjúra Budapesten a tv főhadiszállásán a Róna utcában. Jövő héten hétfőn megyek is a találkozóra.
Úgy látszik tényleg nagy a szakember hiány, ha erre kapásból rábólintottak. Bár suttyó vidékiként lehet csak nekem szédítő a nettó 200-as kezdő fizetés, de ez az az összeg, amivel már talán érdemes elkezdenem a fővárosban dolgozni, és élni is egy kicsit. Majd meglátjuk mit hoz, remélhetőleg a jó sors.

A bejegyzés trackback címe:

https://buvosharmas.blog.hu/api/trackback/id/tr458787036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása